Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Нетьосов С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Нетьосов С. 
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у системі виховної роботи вчителя історії [Електронний ресурс] / С. Нетьосов, С. Нетьосова // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2013. - № 44. - С. 103-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2013_44_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 221.476 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Нетьосов С. І. 
Інформаційно-комунікаційні технології у системі позакласної роботи вчителя історії [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов, С. Ф. Нетьосова // Наукові праці Вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет". Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. - 2013. - № 1. - С. 279-285. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npdntu_pps_2013_1_61
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Нетьосов С. 
Тести та комп’ютерне тестування на уроках правознавства [Електронний ресурс] / С. Нетьосов // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. - 2008. - № 25. - С. 60-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2008_25_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 316.648 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Нетьосов С. І. 
Інформаційно-комунікаційні технології – засіб соціалізації осіб із глибокими вадами зору [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 46, вип. 2. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_46_2_15
Проаналізовано програмно-апаратне забезпечення, що дозволяє особам із глибокими порушеннями зору працювати на комп’ютері. Досліджено вплив брайлівських принтерів, рельєфно-крапкових дисплеїв, синтезаторів голосу, сканерів, адаптаційно-корекційних програм на процес навчання осіб з порушеннями зору. Доведено, що ІКТ для сліпих є ефективним механізмом адаптації до життя і формування у них здатності бути суб’єктом діяльності. Для вирішення зазначеної проблеми особам з глибокими порушеннями зору потрібна системна допомога держави і громадянського суспільства в отриманні програм й устаткування. Обгрунтовано необхідність поширення інформації про діяльність центрів тифлокомп’ютеризації, функціонування лабораторій з корекції та соціалізації осіб з глибокими вадами зору.Проанализировано современное программно-аппаратное обеспечение, которое позволяет лицам с глубокими нарушениями зрения обучаться и осуществлять процесс социализации. Внимание обращено на брайлевские принтеры, рельефно-точечные дисплеи, синтезаторы голоса, сканеры, адаптационно-коррекционные программы. Подчёркнуто, что ИКТ для слепых является фактором включения их в жизнь в качестве субъектов деятельности. Для решения затронутой проблемы лицам с глубокими нарушениями зрения необходима системная помощь государства и гражданского общества в получении программ и оборудования. Аргументирована необходимость распространения информации о деятельности центров тифлокомпьютеризации, организации лабораторий коррекции и социализации лиц с глубокими нарушениями зрения, обеспечения подготовки специалистов.The article analyzes the software and hardware, that give people with profound visual impairments the opportunity to work on the computer. Attention is drawn to the Braille printers, relief-dot displays, voice synthesizers, scanners that can read, adaptation and correction programs and so on. It is emphasized that ICT for the blind is a factor of their inclusion in the life as the subjects of action. For solving this problem people with profound visual impairments need systemic help of the state and civil society in getting programs and equipment, because they are high-tech, and therefore expensive. It is important to spread the information about the activity of the centers of tiflo-computerization, to organize the laboratories of correction and socialization of people with profound visual impairments, to provide the training of the specialists.
Попередній перегляд:   Завантажити - 157.038 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Нетьосов С. І. 
Використання програмно-апаратного забезпечення в процесі корекції вад слуху та мовлення у дітей [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2016. - Т. 54, вип. 4. - С. 72-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2016_54_4_8
Проаналізовано результати самооцінювання студентами спеціальності "Корекційна освіта" рівня власної готовності до використання програмно-апаратного забезпечення в процесі корекції слухомовленнєвих вад у дітей. З'ясовано, що рівень готовності студентів до використання програмно-апаратного забезпечення логопедичного та сурдопедагогічного характеру не відповідає вимогам сьогодення. Визначено види програмно-апаратного забезпечення, їхні функціональні можливості, використання яких разом з традиційними методиками корекційної роботи позитивно впливають на вирішення проблем діагностування і корекції слухомовленнєвих вад особистості. Запропоновано комплекс заходів із формування у студентів спеціальності «Корекційна освіта» готовності до застосування програмно-апаратного забезпечення логопедичного і сурдологічного спрямування в процесі корекційно-педагогічної діяльності.Проанализированы результаты самооценки студентами специальности "Коррекционное образование" уровня собственной готовности к использованию программно-аппаратного обеспечения в процессе коррекции проблем слуха и речи у детей. Выяснено, что уровень готовности студентов к использованию программно-аппаратного обеспечения логопедического и сурдопедагогического характера не соответствует требованиям настоящего времени. Определены виды программно-аппаратного обеспечения, их функциональные возможности, использование которых вместе с традиционными методиками коррекционной работы позитивно повлияют на решение проблем диагностирования и коррекции слуховых и речевых проблем личности. Предложен комплекс мероприятий по формированию у студентов специальности "Коррекционное образование" готовности к включению программно-аппаратного обеспечения логопедического и сурдологического характера в коррекционно-педагогическую деятельность.The article introduces the self-evaluation of the ability to work with the hardware and software in the process of correction of children's speech and hearing disorders, given by the students of the "Correctional Education" Department. The research has shown that the students' readiness to use the hardware and software of logopaedic and surdopedagogic nature does not correspond to the present day requirements. The types of the hardware and software were defined, as well as their functional capabilities, the usage of which together with the traditional methods of correctional work positively affects the solution of the problems of the diagnostics and the correction of speech and hearing disorders. A set of measures is suggested to form the ability ofstudents from the "Correctional Education" Department to engage the hardware and software of logopaedic and surdologic nature in the process of correctional and pedagogical activity.
Попередній перегляд:   Завантажити - 224.078 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Нетьосов С. 
Актуальні проблеми вивчення дисципліни "Корекційна андрагогіка" [Електронний ресурс] / С. Нетьосов // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2017. - № 3. - С. 59-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2017_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 440.123 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Нетьосов С. І. 
Позакласна робота з історії в системі національно-патріотичного вихованняшколярів [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов, С. Ф. Нетьосова // Education and pedagogical sciences. - 2017. - № 1. - С. 60-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/OsDon_2017_1_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 134.773 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Нетьосов С. І. 
До питання інформаційної компетентності студентів спеціальності "Корекційна освіта" ДНУ імені Олеся Гончара [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов // Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2016. - № 1. - С. 287–293. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2016_1_50
Попередній перегляд:   Завантажити - 201.99 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Нетьосов С. І. 
Технології корекції фонетико-фонематичного недорозвинення мовлення у дошкільників [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов, Г. А. Курицька // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 1. - С. 87–90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_1_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.635 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Нетьосов С. І. 
До питання використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі інклюзивного навчання дітей із порушеннями слуху [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2018. - № 2. - С. 143–151. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2018_2_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 326.963 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Нетьосов С. І. 
Шляхи забезпечення освіти особливої дитини в умовах інклюзії [Електронний ресурс] / С. І. Нетьосов, В. В. Ляшенко // Вісник Університету імені Альфреда Нобеля. Серія : Педагогіка і психологія. - 2019. - № 1. - С. 70–77. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vduep_2019_1_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 327.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського